Nikt nie lubi się odchudzać, ale w pewnym momencie dochodzimy do punktu gdy zaczyna to być nieuniknione. Spośród wszystkich diet polecam zapoznać się z dietą koktajlową. Jest to jedna z przyjemniejszych diet ze względu na smak przygotowanych koktajli. Nie jest to specjalistyczna dieta, ale efekty przynosi już po 2-3 tygodniach stosowania. Polega na tym, że dzięki koktajlom czujemy się nasyceni, a także dostarczamy witaminy i potrzebnych składników odżywczych, jednocześnie pochłaniając jak najmniejszą ilość kalorii. Jak każda inna dieta koktajlowa jest także pełna pewnych wyrzeczeń.

Czego nie jeść podczas diety?

Unikamy jedzenia produktów wysokowęglowodanowych jak np. ryż, kasza czy makarony(zapychacze). Niestety ale mięso, słodycze(cukier), napoje słodzone(pepsi, cola itp.) także należy pominąć przy naszej diecie.
Ograniczamy do minimum picie kawy, herbaty oraz alkoholi.

dieta

Jak zacząć dietę koktajlową?

Dietę koktajlową zaczynamy od zaplanowania sobie „jadłospisu”. Najlepiej już na początku wiedzieć oraz przygotować niezbędne składniki dla naszej diety. Nasza dieta powinna być bogata w owocowe oraz warzywa. Niestety koktajle z dodatkiem czekolady czy orzechów to nie jest dobry pomysł.
Dieta koktajlowa może składać się z 3 lub 4 napojów na dzień(w zależności od potrzeb). Z rana powinniśmy wybrać wariant energetyczny np. koktajl bananowy z domieszką innych owoców, w południe wariant warzywny, a na kolację wariant oczyszczający oraz niskokaloryczny(zielone koktajle). Jeśli nasza dieta będzie wzbogacona jakimś innym posiłek to koktajle należy pić 15-30 minut przed nim. Po takim czasie powinniśmy już czuć uczucie sytości i będziemy świadomi tego czy faktycznie potrzebujemy posiłku czy też nie. Oczywiste jest to, że im mniej zjemy poza dietę koktajlową tym lepiej.

Dieta koktajlowa – przepisy

Przepisy znajdziesz na tym blogu, należy tylko pamiętać aby pomijać przepisy zawierające orzechy, czekoladę lub spore ilości substancji słodzących. Cukier z samych warzyw i owoców całkowicie wystarczy(organizm także potrzebuje cukrów).
Najlepsze do diety koktajlowej będą koktajle zawierające truskawki, arbuz oraz banany.

Dieta koktajlowa – efekty, opinie

Efekty diety koktajlowej już widać po 2-3 tygodniach, po takim czasie powinno już ubyć od 2-4 kilogramów. Po tym czasie należy sprawdzić czy nasz organizm może kontynuować dietę, ewentualnie skonsultować się z lekarzem w celu przebadania czy wszystko z nami jest w porządku. Po miesiącu niektóre osoby mogą czuć się osłabione, jeżeli coś takiego się zaobserwuje należy niezwłocznie przerwać dietę oraz udać się do odpowiedniego specjalisty.

Dieta Beyonce(koktajlowa)

Gwiazda Beyonce skorzystała z ekspresowej diety koktajlowej, aby schudnąć 9 kilogramów w 10 dni. Aby korzystać z takiej diety, trzeba uważnie obserwować nasz organizm, ponieważ można podupaść na zdrowiu zamiast się odchudzić. Stosować dietę Beyonce należy tylko przez kilka dni(maksymalnie 10) i podczas tego okresu pić od 6 do 12 szklanek specjalnego koktajlu, którego przepis podajemy poniżej.

  • 3/4 szklanki wody niegazowanej
  • sok z 1/2 cytryny
  • limonka
  • 2 łyżki syropu klonowego
  • szczypta pieprzu cayenne(ostry)
  • kilka listków mięty

Wszystkie składniki razem zmiksować.
Pamiętaj! Picie tego koktajlu przez dłuższy okres czasu może negatywnie wpłynąć na Twój organizm. Nie polecamy tej diety ze względu na szkody jakie może powodować oraz używanie jej może spowodować nieplanowane wizyty u lekarza.

Dieta koktajlowa – weekendowa

Dieta koktajlowa weekendowa polega na piciu samych niskokalorycznych koktajli bez dodatku zup czy innych posiłków. Przynosi o wiele większe efekty, ale zaleca się nią tylko dla osób zdrowych.

Jeśli sądzisz, że poradzisz sobie z tą dietę by zrzucić zbędne kilogramy to polub nasz oficjalny profil na facebooku, aby mieć jak najszybszy dostęp do najnowszych przepisów!

17 komentarzy do “Dieta koktajlowa

  1. trochę inną dietę koktajlową używałam niż opisaną powyżej z efektem na plus.
    Ale najważniejsza moim zdaniem podczas diety aby się nie obżerać oraz uprawiać jakikolwiek sport, jesli nie to ruszać się jak najwięcej!

    1. Witam , a moge prosic o przepisy z diety na ktorej bylas? bo nigdzie nie ma na caly tydzien ,a mi na tym zalezy… z gory dziekuje.

  2. Hej. Używałam któraś z was tą dietę Beyonce?? Ile razy w ciągu dnia piłyście koktajle i w jakich odstępach czasowych???

  3. Soki najlepiej spozywac swiezo wyciskane.Oczywiscie owoce i warzywa powinny byc z dobrego zrodla.Wazna jest tez wyciskarka,najlepiej wolnoobrotowa np:terapiasokami.pl/wyciskarka-kuvings-c9500.Wowczas dostarczamy organizmowi niezbednych witamin i enzymow.Tego soki ze sklepu ci nie dadza.Pozdrawiam

  4. W wieku 15 lat,przy 170 cm wzrostu i wadze 78 kg postanowiłam zastosować dietę Beyonce.W ciągu 10 dni schudłam 9 kg.Potem delikatnie przeszłam na inne diety koktajlowe a dietę Beyonce powtarzałam przez 10 dni każdego miesiąca.Oczywiście uprawiałam też sport 😉 Udało się.Dziś po roku czasu ważę 52 kg 😀 Można ? Można !!!

    1. Jak często piłaś ten koktajl,ja chce zrzucić 14kg ale nie wiem jak yo zacząć,ćwiczyć nie zawsze mam czas

  5. 1 lutego zaczęłam dietę koktajlową, piję je 2 razy dziennie a trzeci posiłek to sałata + ryba lub chude mięso.jest dobrze, daję radę

  6. Cześć. Ja stosuje dietę wg książki „Zielona dieta koktajlowa” JJ Smith. Dziś mam 3 dzień z 10 i jak narazie oczyszczenie na poziomie 1,5 kg w dół. Jest ciężko, ale jakoś daje radę. Pozdrawiam Marta

Odpowiedz na „DobraAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.